wtorek, 29 marca 2016

Od Eleny do Mahimy

-Doskonały pomysł. -rozpromieniłam się.
-Tylko jest jeden problem... Nie znam się za bardzo na koniach i nie wiem, jak miałabym go okiełznać.. -wyznała.
-To nie będzie problemem. Chodźmy. Rei zaprowadzi nas do miejsca, gdzie pasą się aktualnie  dzikie konie. -powiedziałam, uśmiechając się.
Gwiznęłam i czekałam. Po chwili cierpliwości zza drzew przytruchtała moja końska przyjaciółka. Ustawiła głowę na wysokość mojej twarzy i dmuchnęła mi w nią.
-Zaprowadź nas proszę do twoich dzikich przyjaciół. -szepnęłam Rei do ucha.
Siwa klacz bez zastanowienia ruszyła w tylko sobie znanym kierunku. 
-Chodź. Jestem pewna, że trafimy, ale kiedy będziemy przy koniach, bądź spokojna i opanowana. Pomogę ci, ale nie możesz okazywać zdenerwowania, bo koniowi również się ono udzieli.
-Dobrze. -odparła spokojnie.
Zaczęłyśmy iść za klaczą. Szła pewnie, bez pośpiechu. Podczas marszu nie rozmawiałyśmy. Przyglądałam się kołyszącemu się w takt jej ruchów, ogonowi Rei i planowałam oswajanie konia, który przypadnie do gustu Mahimy. Miałam nadzieję, że się nie zawiedzie, jeśli ten wymarzony koń ją zignoruje, bądź odrzuci. Po niedługim czasie klacz zatrzymała się. Ostrożnie wyjrzałam zza krzaków. Gestem przywołałam do siebie Mahime. Naszym oczom ukazał się wspaniały widok. Wielkie, barwne stado mustangów leniwie pasło się na rozległej łące. Rei podeszła do jednego z koni i zaczęła entuzjastycznie się z nim witać. Ja spuściłam wzrok tak, by nie spłoszyć koni i podeszłam do klaczy, która wyglądała na najwyższą w hierarchii. Ta cofnęła się, więc ja także to zrobiłam. Po chwili, zaciekawiona zrobiła krok w moją stronę. Stanęłam do niej bokiem, wbiłam wzrok w trawę i powoli wyciągnęłam do niej rękę, by mogła ją obwąchać. Po niedługim czasie zaakceptowała mnie, więc mogłam się w miarę swobodnie poruszać po stadzie, ale nie zbliżałam się do ogiera, bo wiedziałam, że może być agresywny. Spojrzałam w stronę miejsca, z którego przyglądała mi się Mahima i podeszłam tam.

Mahima?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Theme by hanchesteria